Tips för alla som bor utomlands!

1kommentarer


Vad gjorde man innan internet fanns? Hur var livet då?
Jag var ju ändå rätt liten när internet blev "STORT" så det har alltså varit där i nästan hela mitt liv..
Internet är FANTASTISKT!

Hittade just nu en sida som heter Butik- hemlängtan som sänder all möjlig mat runt om i världen, jag har i och för sig inte testat den sidan så vet inte riktigt om den är bra. Men jag är sugen på att testa!
Svenskt chips saknar jag otroligt mycket, Sour Cream & Onion slår ju allt, fast att betala 41 svenska kronor för en påse känns ju lite väl dyrt.

"Så mamma, om du nu skickar ett Påsk-ägg, kan du inte skicka med lite chips då med?"



1 kommentarer

Moonzanna

08 Apr 2009 10:37

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

Kommentera

Publiceras ej