GULL-UNGE!

0kommentarer

Jag kollar igenom mina bilder på datorn, så hittade jag den här:



Jag var bara tvungen att visa den! Min lillebror Oliver är så himla söt där!
Han ska alltid fjanta sig på kort, sedan tycker han det är jätteroligt att kolla hur "ful" han blev på kortet. Haha
Fast det här kortet är väl några år, han kanske är 8 år där, på den tiden han fortfarande gillade att vara med syrran, sitta i mitt knä och spela dator.
Nu, ja, eller innan jag åkte så ville han inte sitta i knä, hjälp med datorn behöver han inte längre, och vara med syrran, ja det går väl för sig ibland..;)
När man vill krama och pussa på honom får man ofta en blötpuss tillbaka, typ som han gör på bilden. Haha!

Hur som helst har jag världens sötaste småbröder! Dom saknar mig där hemma, men jag tror nästan jag saknar dom ännu mer. Dom gör mig glad!
Snart ses vi igen!:)

Kommentera

Publiceras ej