Blä

1kommentarer

Fan vad jobbigt det är att boka biljetter alltså!
Vad ska jag boka? Enkel? Tur och retur?!
Tänk om jag bokar tur och retur och vill åka tillbaka tidigare?

Bokar jag tur och retur behöver jag bara betala ca 4500 kr, men bokar jag bara enkel så kostar den 3100 kr och sen får jag ju lägga ut det igen när jag bokar hem igen. Alltså sammanlagt över 6 tusen.
Så de flesta skulle väl ha valt tur och retur, men ja, shit alltså då måste jag ju åka det där datumet hem.
Tänk om jag inte vill vara kvar då?
Tänk om allt är skit och tråkigt och kallt?
Tänk om allt var som det var när åkte, varför skulle jag vilja stanna länge då?

Iofs så får jag ju träffa mina gulliga småbröder, det är väl mest för dom och för att jag vill träffa dom som jag kommer hem. Det är för deras skull (och mammas) jag utsätter mig för att bo där. I Sidensjö.


Jag chattade i alla fall med kundtjänst, på en sida. Smart tycker jag!
Då sa margareta som hon hette att om jag bokar biljetten så är det ett fast datum, men man kan kolla om biljetten är ombokings bar. Så innan jag betalar biljetten ville hon att jag skulle skicka e-mail for att kolla om det gick.
Då får man punga ut mellan 500-2000 extra sa hon. Så då vet jag inte om det är värt det...
Då är det lika bra att boka enkel biljett?
Men tänk ändå om jag trivs, och klarar av att stanna hela tiden?
Usch, jobbigt. Varför kan man inte vara synsk?!

1 kommentarer

Lillemor

20 Nov 2008 18:19

Det är ca 6 veckor du blir hemma.Det är mkt du ska göra o en hel del om du ska hälsa på, så det är ingen lång tid./Mamma

Kommentera

Publiceras ej