Lady Gaga

1kommentarer

 
Fredagen 31 augusti.
Det var då jag såg min idol för första gången live.
När Globen släcktes ned och borgen började blinka i lika och jag visste att Lady Gaga skulle gå upp på scen fick jag gås-hud under hela numret.
Hela framträdandet var så fantastiskt och vädligt känslofyllt, speciellt när hon började sjunga Hair aukustiskt och även en låt från det nya albumet ARTPOP. Hon har verkligen en helt underbar röst när hon sjunger live.
 
Det enda jag egentligen kunde klaga på var att vi hade platser så långt bort, även fast vi såg väldigt bra.
Det var tråkiga typer 50+are som satt vid oss, som knappt ens klappade händerna.. Trååkigt.
 
Men nästa gång hon är i Sverige, då jävlar ska jag stå längst fram vid scenen!
Gillade jag Gaga förut, så gillar jag henne ännu mer nu!
Jag kan lugnt säga att den dagen, var en utav dom bästa dagarna i mitt liv. Detta trots att jag aldrig fick chansen att ens komma nära henne. Men nästa gång så.... :)
 
©Rebecca Norman








1 kommentarer

Diva's

14 Sep 2012 18:31

Lady Gaga måste vara en av världens grymmaste männisor !:)

Svar: Ja absolut! Det jag gillar med henne är att hon ger tillbaka så mycket till hennes fans också.
Becca

Kommentera

Publiceras ej