Doesn't mean I'm lonely,cause I'm alone

3kommentarer


Jag kollade på bilder från förra sommarn. Och nu har jag stött på ett problem.
Jag bara måste ha er hjälp för jag kan inte bestämma mig.

Hade i alla fall världens finaste färg på håret och är nu sugen igen att färga det brun, ljusbrunt kanske? Eller en mörkare blond nyans? Nej, jag vill nog ha det ljusbrunt.
Kanske kan jag köra på en toning, då tvättas det ju ut och skiftar i det blonda?

Precis så här gick det till när jag bestämde mig för att bli blond ingen, jag kollade igenom gamla kort.
Men jaa.. Jag vet inte, var ju bara brunett i någon månad innan jag ville bli blond ingen. Men nu har jag varit blond sedan i höstas och är sugen på brunt.

Vad tycker ni?
Ska jag tona håret ljusbrunt?!
Seriöst, jag behöver råd!

3 kommentarer

Tintomara

01 Mar 2012 09:24

Hej fina du! Om du ska ändra hårfärg igen så tycker jag definitivt att du ska ha den bruna som du har på bilden, passer super bra i den!!

Jag har själv skiftat mellan knallröd och platinablond, men mest haft blond, nu har jag sedan 1 år tillbax valt bruuuuunt! Superfint! :)

Lisa | 12 | Foto & vardag

06 Mar 2012 19:55

Sugen på att bli veckans blogg och få 100+ mer besökaren? :D



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg-v8-ny-omgang-v9.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

Linda

07 Mar 2012 19:11

Den färgen du har på håret i bilden är verkligen superfin på dig!!

Kommentera

Publiceras ej