Varit på gymmet.

2kommentarer


Hejsan!
Har varit på gymmet för första gången på detta år. Sjukt nice. Dock så orkade jag inte träna stenhårt, eftersom det var ju över 1 vecka sedan jag var där sist. Men vi gick i alla fall till gymmet vilket är ca 2km och jag cyklade 6km och gjorde bröst och magövningar så jag fick ont i magen, sedan gick vi hemmåt dvs 2km igen. Så lite ska det nog ge. ;)

De flesta personer brukar ju gå upp under jul och nyår, jag har till en stor förvåning gått ned! Vilket jag absolut inte klagar på, eftersom det är det jag vill.

Måste bara hålla igång med träningen så kan jag nog nå min målvikt snart, ska berätta mer om det i ett annat inlägg. Dessutom är det viktigt för mig att inte bli lat, om jag inte orkar ta mig till gymmet i alla fall en promenad om dagen tills jag åker tillbaka till Cypern och mitt favoritgym och börja springa och gå på klasserna igen.


Drömkroppen snart...?



2 kommentarer

Linda

03 Jan 2012 17:28

Det är ju bra att du håller igång, just nu är jag tex sjuk, men är ute och går nån timme om dagen, annars känns det som att man får börja om från början när man kommer till gymmet igen tycker jag.

Stephanie

19 Jan 2012 02:11

Kollat igenom dina gamla inlägg om herbalife. Verkar ju fungera bra för dig, jag har också tankar om att börja. Men det är rätt dyrt med va? :p

Jag kommer fortsätta följa dun blogg och träning, intressant!

Ha en bra dag!!:)

Kommentera

Publiceras ej