Telefon-ledningen e av..

2kommentarer

Hej. Uppderar fran telefonen. Hela torsdagen snoade det riktigt mycket och natten till fredagen vid klockan 2 horde jag som att nan knackade pa huset. Men sen pa morgonen upptackte vi att telefon linjen som gar till huset hade gatt av. Sa anmalde det till telefonbolaget och dom sa tidigast pa onsdag kan dom fixa det. Darfor har jag inte uppdaterat. Jobbigt att gora det fran mobilen, men nu har jag val inget val. tankte bara meddela att jag lever och imorgon fyller jag ar. 24, shit. Jag borjar bli gammal nu.. hoppas ni haft en bra helg sa hors vi snart!

2 kommentarer

custom papers

23 Jan 2012 18:26

As I see you have really interesting impressionsabout your life!

b

26 Jan 2012 12:23

Custom Papers: Not sure what you mean with that coment. but hm... thanks?

Kommentera

Publiceras ej