Min lördag.

0kommentarer


Min lördag vart riktigt lyckad.
Jag åkte in till Domsjö/ Sund och träffade min sponsor, skulle göra iordning för relax-timmen. Sen strax efter fyra kom mina vänner Linn och Sara dit och strax därpå kom min mamma och syster. Och sedan satte vi igång. Och precis när vi börjat kom Amanda dit som också skulle följa med ut på kvällen.
Det var riktigt roligt på relax-timmen och jag tror alla som var där hade en trevlig stund, dom blev i alla fall förvånade över hur bra Herbalifes produkter är och ansiktet blev baby-lent.


Sen när vi var klar där ungefär vid halv sju? Så skjutsade mamma mig till Linn, för dom hade redan åkt för Sara var sen för en middag. Sen gjorde Linn en god sallad och vi drack lite vin.
Vid halv 11 hade vi tänkt dragit och Sara hade bestämt sig för att följa med, så det blev lite senare än så och när vi kom fram till Olles såg vi en lång kö, som vi fick stå i säkert 40 minuter. Mina tår höll på att förfrysa och när vi kom fram sa vakten att han bara fick släppa in 8 till och så vi hade ju tur att vi alla kom in.
Och det första jag möts av när vi kommer in och hängt in jackorna är att det kommer en snubbe fram till mig och ska presentera sig: "HEJ! Jag heter Jörgen."
Men jag vägrade hälsa på honom, haha, det hela var ju bara ett desperat försök till något annat..
Snacka om att det var fullt med desperata killar där inne, alltså seriöst. Jag vet inte, det kanske funkar på riktigt fulla tjejer men det går ju inte hem hos någon som är normal?

Sen när det var över så fick vi skjuts hem och jag sov över hos syrran och vaknade tidigt på söndagen för att jag skulle bli upphämtad så jag fick inte så mycket tid med syrran som jag ville. Men vi har ju många dagar på oss att umgås! :)

Här kommer några bilder från kvällen:

Mamma i en djuprengörande mask på relaxtimmen.

Linn och jag innan det var dags att bege sig mot Olles.

Jag och nyklippta Sara, hårbandet på relaxtimmen förstörde hennes lugg. Men söt ändå! :)

Kommentera

Publiceras ej