Lördag!

0kommentarer


Min lördag idag blir bara lugn. Som typ resten utav veckan har varit.
Haha, är tvungen att ta det lugnt efter den vilda utgången förra helgen, Sara och Syrran vet vad jag snackar om ;)
Sen måste jag förbereda mig mentalt också, om lite mer än en vecka fyller jag ju år... 24 år! Inte så gammalt kanske, men det känns som så!

Jag har börjat kolla på den nya serien "Once upon a time" också som faktiskt är riktigt bra, första gången jag såg den var på nyårsdagen hemma hos syrran sen sändes första avsnittet på tv i torsdags.
Någon som sett den? Vad tycker ni om den?


Ni som inte har sett den i alla fall så handlar det om att olika sagofigurer är fast i våran värd, efter att den onda häxan har lagt en förbannelse över dom och ingen kommer ihåg vilka dom är. Fast en lite pojke har kommit på lösningen, det är hans mamma som adopterade bort honom som återvänter på sin 28de dag nu gäller det bara för honom att övertyga henne så förbanningen bryts..



Kommentera

Publiceras ej