Hello!

2kommentarer


Igår åkte J med bussen ned till Stockholm för att spendera sina sista dagar i Sverige med sin kompis, han åker tillbaka till Cypern på lördag. Själv så stannar jag ju som sagt ett tag till, har inte hunnit träffa alla jag vill träffa än..

Idag klev jag upp vid halv åtta, riktigt tidigt, dock så somnade jag runt klockan 3 inatt för jag låg och kollade på Sex and the city. Var tvungen att kliva upp och ge småbröderna frukost, snart blir det väl att laga någon lunch, börjar själv bli lite hungrig.
Annars så händer det faktiskt inte så mycket idag, en lugn och skön dag alltså. :)

Härlig vinterbild jag tog för någon dag sedan på väg till gymmet.

2 kommentarer

Anonym

05 Jan 2012 10:36

En liten tävling på bloggen där du kan vinna en länk om du gissar vilken kändis det är på bilden! :)

Rebecca Nilsson

05 Jan 2012 10:39

Hej! Cypern är ett underbart ställe.^^



Jag har dagens blogg och skulle va superkul om du var med:) http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vem-vann-dagens-blogg.html#comment

Kommentera

Publiceras ej