Good morning.

2kommentarer


Hej!
Sov as-länge idag igen, fan. Jag ställde alarmet på 9 men vaknade inte förren halv tolv, har konstiga drömmar som typ håller mig kvar hela tiden.. :S
Jag som ville gå och träna på gymmet, inte för att det är så kul här men bättre än inget. Men istället tänkte jag gå ut på en promenad, i alla fall något.

Sen måste jag ringa till Cypern, har lovat min vän att jag ska ringa henne. Åh, vad jag saknar henne.. Så ska bli kul att få prata med henne.

Hur ser er måndag ut då?




Hej, mitt vinterland!

2 kommentarer

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

16 Jan 2012 18:40

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

Aliannah

16 Jan 2012 23:23

Exakt samma hände mig idag :S fast jag vaknade lite senare än så. Jag snubbla in på din blogg precis, men häftigt att du bor på Cypern =)

Kommentera

Publiceras ej