Trevlig fredag.

0kommentarer


Denna fredag har varit väldigt trevlig och bra, ett bra avslut inför det nya som väntar mig på måndag kan jag säga.

När mamma hade vaknat (hon jobbar natt) så åkte vi en sväng till min mormor bara för att säga hejdå, fast vi ses ju snart igen. Och där fick vi lite fika och så och min morbror kom förbi en sväng där med.
Sen var det hem och försöka packa lite (det går dåligt på den fronten, imorgon vill jag ha allt klart) och sedan göra sig iordning för att vid 20,30 befinna oss på Varvsberget för Amerikansk Buffé.
Maten var bra där, även fast jag hade förväntat mig lite mer mat det fanns bara kyckling, råstekt potatis och revbens-spjäll plus olika sallader, dock fanns det inget kaffe eller efterätt.
Och servicen där var väl under all kritik, servitriserna var typ 50+ och verkade inte precis ha det som krävs för att ge bra service. När jag själv jobbar inom det yrket så är jag rätt kritisk angående servicen.

Efter att vi ätit klart, åkte vi hem till min syster och hennes sambo och drack kaffe och fikade. Var där en stund och åkte sedan hem och kollade på Wolverine.



Utsikt över hela standen, dock är väl inte min mobilkamera den bästa.

Kommentera

Publiceras ej