Hej hopp!

0kommentarer


Igår blev det ingen uppdatering. Skälet till det var att natten innan så sov jag ca 3 timmar. Jag har ju sagt att det spökar här emellanåt? Och den natten precis när jag skulle sova så hörde jag ett ljud ovanför mig så jag blev tvärvaken och satte mig i sängen. Sen när jag skulle sova igen var det samma sak. Så jag bestämde mig för att ha läslampan ovanför mitt huvud tänd och till slut så somnade jag, mamma väckte mig vid halv nio och då var lampan släckt. Scary..

Sen igår så åkte vi in till stan och handlade och var på stan ett litet tag och när jag kom hem var jag helt slut. Så därför orkade jag inte uppdatera helt enkelt.

Trots jag sov över 10 timmar i natt är jag fortfarande trött, här utanför så vräker snön ned så kanske inte så konstigt att man blir trött?

En bild på mig när jag är på väg till syrran på nyårsafton.

Kommentera

Publiceras ej