Bingo på nätet.

2kommentarer


Jag brukar ibland spela bingolotto på söndagar. Det är ett nöje som hela familjen uppskattar, även fast man kanske inte alltid vinner så finns ju spänningen alltid där.

Jag brukar även gå in och spela bingo på folkspel.se och det händer faktiskt då och då att jag vinner, inte är det väl någon jättesumma men runt 100- lappen och uppåt och det är ju inte dåligt att vinna pengar medans man har roligt, eller hur?


Där finns det olika typer av bingo man väljer att spela, och man får själv välja hur många brickor man vill spela på ett spel. Det som jag tycker är bra är att man kan välja om man vill spela själv eller tillsammans med andra som du även kan chatta med.

Bingo är inte bara ett spel där man kan vinna pengar, bingo för folk tillsamans och man kan även vinna vänner.

Det är roligt att spela Bingo

 

2 kommentarer

A N G E L I J N A

07 Feb 2012 14:49

allt bra?

Marina

18 Feb 2012 12:48

Gud vad skoj! Jag måste nästan gå in och testa, älskar bingo! :D

Kommentera

Publiceras ej