Home sweet home..

0kommentarer

Har kommit hem från jobbet. Kom hem för en bra stund sedan faktiskt, var skit där. Alla var på så dåligt humör och höll på att skrika på varandra, bara jag var på ett bra humör. Eller ja, försökte i alla fall.. Lite svårt att vara trevlig och glad när folk är irriterade och ryter åt varandra, åt mig dessutom även fast jag inte gjort något..

Tycker det är tråkigt att folk ska bråka och hålla på.. Det är väl bara att försöka ignorera och vara trevlig istället.
Livet är för kort för att irritera sig på och bråka om små- saker..


Igår var jag i alla fall ledig, men gjorde absolut ingenting speciellt.. Lagade mat, rengjorde kylskåpet. Ja sånt där roligt. Dessutom hade jag huvudvärk så var tvungen att lägga mig och vila.

Imorgon är jag ledig igen, inte för att jag vill det. Ville ha torsdag ledig, eftersom J kommer troligtvis vara ledig då. Men nej, det gick inte. Så lite sur var jag på det också.. Men orkade inte bråka och hålla på så jag är väl ledig imorgon istället då. Skönt ändå om det ska vara sånt där tjaffs igen..

Har dessutom gjort mer slingor i håret, gjorde det hos min vän imorse. Kommer bilder på det sedan..

Kommentera

Publiceras ej