Godmorgon!

1kommentarer

Eller morgon är det väl inte direkt, men jag vaknade i alla fall för ett tag sedan.. Som sagt, det gäller att passa på att sova dagarna som är kvar för nästa vecka så blir det inte lika mycket. haha

Hade faktiskt tänkt vakna tidigt och åka och handla idag, men det blev som sagt inte. Sitter och väntar på mitt Herbalife också, dom sa att dom skulle komma mellan 12 och 1.
Ikväll hoppas jag att det inte är lika mycket att göra på jobbet, men det kan jag ju glömma. Men om jag bara hoppas, så att jag inte är så förbannat trött och kan städa lite och lägga mig i tid så jag kan vakna upp imorgon bitti så jag hinner med allt som behövs göras.

Tänkte även bjuda på ännu en make-up som jag gjorde här om dagen. Vad tycker ni om den?
Funderar på att börja lägga upp "Dagens Make-up" vad sägs om det?






1 kommentarer

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

15 Sep 2011 17:11

Nu är det så att jag lottar ut en valfri ring som inte ger efter några märken eller får missfärgningar, hoppas du vill vara med :D

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Kommentera

Publiceras ej