Godnatt!

1kommentarer

Idag åkte jag till min vän Marta, vi var ute på en promenad med hennes hund. I två timmar!
Men härligt var det, funderar på att gå en promenad själv imorgon bitti innan jobbet. Så härligt att bara gå runt när det inte är så fruktansvärt varmt längre..

Efter vår två timmars promenad åkte vi till Coralbay, jag var grymt sugen på McDonalds idag men det låg åt andra hållet så istället blev det min restaurang.

Känns som att jag är där typ hela tiden (viket jag i och för sig är också, men jag gillar ju stället) och åt var sin jättegod sallad, jag åt Prawn Ceasar som troligtvis är den godaste salladen jag någonsin ätit! Mums!
Jag måste äta mer sallad, sjukt gott ju!

Sedan gick vi till en bar, Kleos och jag väntade där på att J skulle sluta. Kunde ha stannat längre om jag ville, men kände mig sjukt trött efter igår och promenaden idag.

Ska snart gå och lägga mig. Vi hörs imorgon!
Godnatt



Försökte mig på en liten annorlunda frisyr idag, såg bättre ut när den var nygjort. Dock blev jag inte jättenöjd över den, behöver mer träning :)

1 kommentarer

Lina

18 Oct 2011 19:46

Hejsan Becca,



Häftig frisyr:)

Jag följer din blogg så ofta jag kan och jag förstår att du stormtrivs.



Själv brukar jag spendera ett par månader på ön varje år då min sambos föräldrar är bosatta på ön.



Just nu är jag hemma i kalla Sverige och pluggar och beräknar vara färdig i juni 2012 och då är min dröm att bosätta mig på Cypern precis som du har gjort.



Vill bara säga att njut av tide där nere innan det är dags att åka hem, frosten har kommit och det är kallt värre.



Hälsningar Lina

Kommentera

Publiceras ej