Skönt att träna!

0kommentarer

Vad skönt det var att träna!
Har varit lat dom senaste dagarna och inte orkat mig iväg, men nu när jag tränade så var det så nice. Körde som sagt löpbandet (dock kan jag inte springa, but i'll get there) och sedan pushade jag mig själv och körde 20 minuter på Crosstrainern. Snacka om att det tog, svetten bara rann och jag tänkte ge upp efter 10 minuter men sedan gick det lite lättare. Jag brukar vanligtvis bara köra 10 minuter, så är stolt över mig själv att jag kunde dubbla tiden.

Sen när jag kom hem gjorde jag en äcklig omelett. Haha, jag är inte precis duktig på att göra omelett, men när man har tränat så måste man äta något proteinrikt och då är ägg perfekt.

Glömde att ta mått och vikt idag, men lägger upp det imorgon istället. Dock tror jag det inte har förändrats något eftersom jag bara har tränat 3 ggr.

Jessica Alba är så jävla snygg! Sådär önskar jag att min kropp såg ut. Snart, kanske?

Kommentera

Publiceras ej