Ska på middag!

2kommentarer

Nu har jag gjort mig klar och ska snart åka ned till Coralbay, vi ska träffas vid 8 men jag tänkte åka ned lite tidigare, just för att jag inte vill åka på hennes moppe ned eftersom det är så jävla kallt. Och sedan hade jag tänkt titta in på jobbet och se om vi fått vår lön. Hoppas dom inte har en massa gäster där bara..

Sjukt hungrig i alla fall, har inte ätit på hela dagen eftersom kylskåpet ekar tomt. Ska bli gott med en stor stek då. haha

Så här ser jag i alla fall ut, jag gillar det. Dock kanske jag är lite översminkad, lösögonfransar och allt. Men jag ser bra ut.



2 kommentarer

Kenta

08 Nov 2011 23:35

Trevlig blogg :)



Kul o se fina bilder från ett vackert land :)

Tintomara

09 Nov 2011 13:43

Du är jättefin och hör sen!

Sagt det förr, men supertrevlig blogg :)

//T

Kommentera

Publiceras ej