Orolig start på dagen.

1kommentarer

Hej allihopa!
Mår ni bra? Jag mår ok, är lite orolig för en vän. Min bästa vän här på Cypern faktiskt.

Vad det egentligen handlar om vill jag inte berätta, men hon befinner sig just nu på sjukhus och det är nu hon behöver mig som mest. Och självklart ska jag ställa upp!
Jag bryr mig inte vad folk säger om henne, jag älskar henne och om hon mår dåligt självklart ska jag bry mig?

Jag har alltid varit en persone som gjort att för att försöka hjälpa folk, jag säger inte att jag är en ängel som är genomsnäll som tar hand om folk. Men att kunna finnas där för någon och hjälpa till med vad som nu behövs och blir uppskattad, det får mig att känna mig bra.

I alla fall, jag ska inte skriva så mycket här. I hänsyn till henne, ville liksom bara skriva av mig lite. Eftersom det är ju det bloggen handlar om trots allt?
Och speciellt eftersom jag är så otroligt orolig över henne så ville jag ha oron att dela med..

Bild från förra helgen, sådär ser jag inte ut just nu...

1 kommentarer

Linda

14 Nov 2011 22:32

Åh, hoppas verkligen din vän återhämtar sig från vad det än är. Att du inte kanske är en "ängel" har inget att göra med att vara en bra vän. Bra vänner finns där när något händer, som du gör nu, och det är DET som gör dig till en bra person! :)

Kommentera

Publiceras ej