Jag är stol över mig själv!

2kommentarer

Varför?
Jo för idag har jag börjat träna igen!
Senaste gången jag tränade var typ i slutet av Mars, sedan blev det så himla mycket.
Säsongen startade, det blev mycket på jobbet, träffade nya och intressanta människor, mycket festande och badande.
Trots det så höll jag vikten och formen rätt ok ändå, jag gick till och med ner lite i vikt.

Men efter ett tag vände det (såklart) och jag började istället sakta gå upp i vikt, slarvade med maten och åt gärna onyttigt. Till slut kände jag att jag inte var "söt" längre utan kände mig bara allmänt ful och äcklig.

Jag har skjutit upp på det länge, har alltid tänkt att jag ska göra det imorgon och det är ju så skönt att sova så bättre att jag sover länge istället.
Men i natt drömde jag att förut var jag så smal och vad har hänt nu, så jag vaknade till och med innan väckarn ringde men låg kvar i sängen ändå. Tänkte, ska jag gå eller inte?

Kan tala om för er att det var jättenära att jag inte skulle gå till jobbet, jag ändrade mig ca 3 ggr innan jag gick utanför dörren. Men när jag väl var ute och vandrade iväg så kändes det så jävla skönt att jag verkligen skulle göra detta!
Jag är så stolt över att jag gjorde det och nu kommer jag inte sluta, jag känner mig otroligt motiverad!
Dessutom är känslan hur skön som helst när man kör slut på kroppen, dock tog jag det lugnt idag eftersom det var så länge sedan.

Det här är mina start mått:

Vikt: 67kg
Midja: 71 cm
Höft: 82 cm
Lår: 56 cm


Det känns lite dumt att jag "börjar" om igen här på bloggen, men jag är inte mer än människa och vi kan göra fel och misstag. Vi kan vara lata, huvudsaken att man tar tag i det igen och är stolt över det man gör!


2 kommentarer

A N G E L I J N A

15 Nov 2011 18:58

SVAR; det är bra sj?:)

kunnskapsriktrening

16 Nov 2011 10:56

Lykke til med trenings-starten!

Kommentera

Publiceras ej