Jag är så lat!

1kommentarer

Hej!
Länge sedan jag uppdaterade nu. Har faktiskt varit ledig dom senaste dagarna, men har blivit så förbannat trött bara. Vet inte vad det är för fel?
Har gått segt med träningen har total tränat 2 ggr sen i tisdags, men har redan fått komplimanger om att jag ser smalare ut (dock har jag inte gått ned i vikt, kanske kroppen som blivit tajtare) och idag skulle jag gå på ett spinnings-pass klockan 19 och skulle bara lägga mig och vila 1 timme och vaknade 10 minuter innan och då gick det ju inte.
Så blev riktigt förbannad på mig själv som inte hörde alarmet och orkar inte gå och gymma som vanligt eftersom gymet är fullt vid den här tiden. Less!
Aja, får sluta vara så jävla lat och gå på spinning-passet imorgon 8.30!

Imorgon är jag också ledig, börjar jobba igen på Onsdag, dock skulle jag ha jobbat idag och imorgon men chefen ville av någon konstig anledning ändra schemat.

1 kommentarer

Lina Holgersson

21 Nov 2011 19:51

Hej!

Passar på att marknadsföra min blogg lite.

Har just nu en tävling igen där man kan vinna en klocka osv.

Kolla gärna in och se om det finns något du gillar :)



Kram //Lina Holgersson

Kommentera

Publiceras ej