Halloween

2kommentarer

Hej allihopa!

Igår var det ju den riktigt Halloween, även fast dom flesta firade under helgen (dock firar vi inte mycket här) men jag och Nicola bestämde att vi skulle klä ut oss igår.
Så på morgonen åkte vi iväg och köpte kostymer, onödigt men kul. Sedan åkte jag hem och duschade och sedan vidare hem till Nicola igen och där började vi göra oss iordning.

Nicola var häxa och jag var en Vampyr sjuksköterska.
Kunderna på restaurangen tyckte det var roligt och vissa barn tyckte jag såg skrämmande ut. Ingen utav våra jobbarkompisar var utklädda, men det gjorde ingenting. Vi hade så kul ändå.
Jag har alltid haft en sorts kärlek till vampyrer och tycker det är facinerande så jag trivdes bra som det. haha

Kan ni fatta att vi faktiskt jobbade när vi såg ut sådär? Haha




2 kommentarer

Sanna

01 Nov 2011 22:57

Vad läskig du ser ut. Ser ut som att du nyss dödat något.

Mamma

02 Nov 2011 16:55

passar utmärkt som vampyr !Hoppas du skrämde många.

Syrran mkt avundsjuk, hon vill också va med ! Kram

Kommentera

Publiceras ej