Taj Sunset. En doft av himelen?

3kommentarer

Åååhh..
Jag luktade på denna parfym idag, jag har alltid varit ett fan av Escada. Men denna slår ALLT.

Taj Sunset heter Escadas doft för sommaren 2011 som släpptes redan i februari.
Men jag hittade den idag, och jag MÅSTE ha den!!

Synd att den är så dyr, 50 ml går på ca 50 euro. Men lätt värt det endå. Sen kommer jag tvinga min mamma att köpa den på taxfreen när hon är på väg hit med. Jag blev beroende bara av att lukta på den en gång.
Toppnot: mango, nekatrin, blodapelsin
Hjärtnot: Lotus, hallon, näckros, stjärnäpple
Basnot: Mysk, sandelträ och kokos.

3 kommentarer

Nathalie

07 May 2011 19:06

lagt upp mina senaste outfits, har du någon favorit?:D

ha en bra kväll!

http://liborius.blogg.se/2011/may/mina-senaste-outfits.html#comment

QN - TTHESEWORDS

09 May 2011 23:37

parfymen är bara för underbar!

Tanja

11 May 2011 00:13

Hej!

Tävling på bloggen, du väljer själv priset!

http://misshute.blogspot.com/2011/05/tavling.html

Kommentera

Publiceras ej