Sunny day!

1kommentarer


Idag vaknade jag upp med ont i halsen, nack ont, huvudvärk och täppt näsa.
Vaknade dessutom upp rätt tidigt, eftersom jag kände utav värken redan igår kväll så somnade tidigt.
Så imorse ringde mobilen och dom ville att jag skulle komma in på jobbet, var där vid 10 och åkte hem klockan 12 ungefär. Vi städade och lite sånt. Men måste tillbaka dit någon dag framöver innan vi öppnar igen för att duka borden ännu en gång.

Sedan kännde jag mig lite bättre, så bestämde mig för att smörja in mig i min tanning oil från Hawaiian Tropic, i hopp om att bli brun. La mig och stekte på balkongen ett tag, fast det blev alldeles för varmt och jag blev för rastlös men det blev i alla fall ca 2 timmar genomsnitt idag.
Och har jag blivit nått brunare? Nej, skulle inte tro det. Eller, mina armar är svinbruna men resten av kroppen är vit.

Denna har jag köpt, lukar otroligt god.

1 kommentarer

niki

16 May 2011 22:55

fin header !

delta gärna i min frågestund och få en länkning på min blogg på samma gång sötnos! :)

http://impossiblee.blogg.se/2011/may/fragestund.html

Kommentera

Publiceras ej