Uppdate från Cypern.

1kommentarer


Hej!
Kom hit igår morse, men jag kände att jag inte orkade uppdatera någonting. Blev istället en dag i soffan framför Scrubs och Cougar Town. haha.
Sedan gick vi och lade oss rätt tidigt ändå, och jag sov i över 8 timmar, men är fortfarande hur sjukt trött som helst. Kanske har något med miljöombytet att göra?

Nu ska vi snart in till Pafos och shoppa lite nödvändigheter.
Det är 17 grader "varmt" utanför och 16 här inne i lägenheten, men jag håller på att frysa ihjäl.

Blev inspirerad av allt det gröna här på Cypern den här årstiden, så idag är min makeup mint grön och lite gult och med en liten blomma i håret.
Det blev skitsnyggt:



1 kommentarer

nattis

01 Mar 2011 12:18

jag saknar dig becca...tur du har blogg så jag kan se hur du har det. kram

Kommentera

Publiceras ej