Tränat!

1kommentarer


Hej allihopa!

Imorse klev vi upp strax före tio, sedan åkte vi till gymmet.
Vid halv elva så hade dom ett pass, liknande Body Pump som vi joinade...

Gud vad det var jobbigt, det känndes som att mina muskler skulle lägga av när som helst, var mest fokusering på armarna och biceps.
Som sagt, det var jätte jobbigt men jag hade med mig en "Energi-dryck", egentligen är det Lift-Off som kommer från Herbalife. Och den var så sjukt bra, så den kommer jag nog beställa mer av. Man fick verkligen mer ork om man drack den medans man tränade.

Efter träningen så kändes det så otroligt skönt, man känner sig konstigt fräsch på något sätt. Eller, jag gör det i alla fall. Fräsch, fast jag luktar apa och är alldeles knallröd i facet.

För att "reparera" musklerna efter jag tränat gör jag ALLTID en Herbalife- smoothie som är fylld med protein som hjälper till att bygga upp musklerna!








1 kommentarer

Sandra

12 Nov 2013 20:16

Hej! Jag sökte lite på LiftOff och kom till din blogg.
Vad kostar en förpackning? Är det nån skillnad på förpackningarna?
Mvh Sandra

Kommentera

Publiceras ej