Ont i ansiktet.

2kommentarer


Hej. Har varit dåligt på bloggningen..

Idag hade jag så sjukt ont i ansiktet, har egentligen haft det i några dagar nu.. Det är i vänstra delen, från käken och upp mot tinningen. Och det gör så sjukt ont och jag vet inte vad det är...
Det kan knappast vara tandvärk, eftersom jag inte har ont i tänderna? I och försig vet jag inte hur tandvärk är eftersom jag aldrig haft det heller.
Men J säger att han har haft samma sak, och då började han köra med munvatten så jag har börjat göra det nu med. Dessutom i eftermiddags fick jag så sjukt ont så jag började gråta, och vi hade inte några värktabletter hemma så vi fick åka och köpa det.

Sedan låg jag där i sängen och J värmde upp en handduk och strök den på kindbenet och det blev plötsligt bättre.
Kan det vara något med bihålorna??

Jag vågar inte gå till någon doktor här heller, eftersom dom inte kan någonting här. Min kompis förlorade sitt barn pga dom. Så dom känns inte så pålitliga precis..


Bild från i tisdags då vi var vid stranden.

2 kommentarer

LadyUmbrella

03 Mar 2011 20:23

SV: Oj stackare :/ Vad skumt det låter, hoppas verkligen att det går över snart!! :)

Med mig är det prima ^^



Vad gör du då? :)

Maskrosmor

03 Mar 2011 21:05

Låter långt ifrån skönt det där ju. Men oj vad fin du var på fotot. Kan du inte ha det fotot i din header?

Kommentera

Publiceras ej