Ojojoj..

1kommentarer

Jag gick och lade mig för att vila en stund.
Inte för att jag egentligen var vidare trött, utan för att jag hade huvudvärk..
Sedan vaknade jag upp två timmar senare.. Haha, underbart!
Fast kanske inte, jag antar att det är kroppen som tar ut sig efter min stress och allt..
Sedan så hatar jag när jag somnat sådär, för när jag lägger huvudet på kudden är det ljust sedan när jag vaknar är det plötsligt alldeles kolsvart i hela lägenheten. Scary...
Nu har jag i alla fall ätit en god pastasallad som jag gjorde igår, svingod är det!
I pastasallader brukar jag oftast ta blandad pasta, alltså samma form men olika. Tex några vanligaoch några fullkorn. På så sätt är den fortfarande god, fast nyttigare ;)

1 kommentarer

Maskrosmor

15 Mar 2011 19:47

Tack, men jag avvaktar ett tag. Har inte så mycket pengar att jag kan lägga ut på något jag inte vet om jafg tycker om. Men tjoa när du ska till Sverige igen (för jag gissar att du kommer åka till sverige igen) om det e så att du då kanske har lite olika så smaker så ja kan testa att köpa bara en av de jag vill testa.

Kommentera

Publiceras ej