Låg död i lägenheten i 3 år!

0kommentarer

Mannen som är född 1928 hittades död i sin lägenhet i onsdags, då bredband skulle installeras i huset.
Eftersom det inte fanns någon nyckel för arbetarna så testade dom att öppna dörren, som var olåst!
Det dom möttes av var ett stort berg av post.. Vissa brev från slutet av 2007. Sedan hittade dom mannen död.

Maten i kylskåpet är från början av 2008. Och med tanke på den långa föruttnelsen så misstänkts mannen varit död i ca 3 år!
Grannarna tyckte det var konstigt, eftersom dom inte sett han på några år, men tänkte att han hade fått vård..

Va fan om man tycker det är konstigt att man inte sett mannen, kunde dom liksom inte bara ha plingat på och kännt om dörren var öppen då? För att kolla läget?
Det skulle jag i alla fall ha gjort, men jag kanske tänker annorlunda?
Och jag kan tänka mig att det skulle lukta rätt mysko i trapphuset om det har legat ett lik där i tre år, fast once again. Jag kanske har ett känsligt luktsinne?

Kommentera

Publiceras ej