Jag har börjat på gym..

5kommentarer



I Onsdags började jag och J på gymmet här i Peyia.
Jag ska få drömkroppen jag alltid velat ha. Vi har redan hunnit vara där 3 gånger, men vi skippade det idag föär våra kroppar behöver vila.
Och med hjälp från Herbalife känns det som att jag kommer att uppnå mina mål.
(Jag gick ned i vikt i höstas med hjälp av Herbalife, men gick upp allt igen när jag var hemma för att jag fuskade rätt mycket)


Jag tänker nu lägga upp en förebild, när jag uppnått mitt mål så får ni en efterbild.

Detta gör jag för att om jag lägger upp det offentligt så pushar jag mig själv och måste fullfölja det.
Vill
INTE ha några negativa kommentarer om bilden!



Mina mått 2/3.

5 kommentarer

Maskrosmor

05 Mar 2011 18:06

Tja, jag tycker då att du ser riktigt bra ut på fotot =) Hoppas bara att du lägger ut före + efterbild tillsammans sen när du är nöjd med din vikt. =)

Erika(jyringen)

05 Mar 2011 18:50

det är oxå svårt att vara duktig alltid =)

Erika(jyringen)

05 Mar 2011 20:03

sv.nej det är ju helt sant =)

Erika

05 Mar 2011 21:18

Ramlade in på din blogg och var bara tvungen att kommentera ditt inlägg eftersom du är så modig och lägger ut bilder å allt. Själv har jag precis börjat med LCHF men jag har lite mer än dig att gå ner.

Kajsa

07 Mar 2011 23:10

Ville bara säga LYCKA TILL! Jag ska också gå ner i vikt har jag bestämt. Jag är dock inte lika modig som du på min blogg. Bra gjort.

Kommentera

Publiceras ej