Grattis Gamla Tant..

1kommentarer

Hejsan!
Har varit på gymmet idag, grymt vad gott det känns!
Fan, jag fattar inte hur jag kunde vara så himla lat förut. Visst känns det jobbigt att gå til gymmet ibland, hade hellre velat vara kvar i sängen och sova.
Men efteråt, Shiiit vad bra man mår!

Jag var fortfarande på skitdåligt humör imorse när jag vaknade, men efter gymmet så släppte liksom allt.
Sen har jag försökt att ringa min Syster som fyller 27 år idag!
GRATTIS!
Haha, nu är du en gammal tant. 3 år kvar till 30!
Haha, nä, jag vet att 27 inte är något gammalt, åldern sitter i sinnet och inte i åren. Men eftersom hon tycker det låter så gammalt, är det kul att retas lite.
Jag ringer dig om ett tag igen, och då är det bäst att du svarar! ;)


1 kommentarer

syrran

15 Mar 2011 15:13

Tack för gratulationen! :) man får väl trösta sig med att hur gammal man än blir finns det fortfarande de som är äldre :) kram...ps ska jag spara tårta till dig?

Kommentera

Publiceras ej