Flytt- stress

1kommentarer

Ni kanske undrar vart jag håller hus och just nu håller jag på att försöka rensa och städa inför flytten.
Vi träffade hyresvärlden idag och han ska fixa till lite önskemål vi hade angående lägenheten, men ibörjan på nästa vecka får vi nycklarna så vi kan börja flytta in.
J är skitseg och gör typ ingeting, och jag är grymt stressad just nu.
Och vad gör jag när jag är stressad? Jo, ingenting.. Det är precis så min stress visar sig, jag har miljontals tankar och saker jag måste göra men jag gör dom inte.. Även fast jag är stressad.. Blä.
Men jag försöker...
Så om det blir dålig uppdatering i bloggen så vet ni i alla fall vad det beror på..
Jag tänkte även berätta för er att jag har börjat sälja Herbalife produkter, så om ni liksom jag vill gå ned i vikt, eller kanske gå upp i vikt? Eller helt enkelt bara må bättre.. Kontakta mig!
Vill ni veta mer om företaget eller om produkterna får ni gärna gå in HÄR.

Tänkte bara tipsa er om det, eftersom jag vet att många som läser mig blogg går på dieten LCHF så kanske detta skulle intressera er?
Jag säger inte att LCHF är dåligt, nej det funkar, jag vet det. Jag gick själv på LCHF för några år sedan, men till slut blev jag så trött och less på att bara äta feta saker och inte veta vad man ska göra till frukost,lunch och middag.
Därför tycker jag Herbalife är så bra, eftersom här vet du exakt vad du ska äta nästa dag. Och det finns olika smaker, och beroende på hur du blandar får du ännu mer smaker. Man blir liksom aldrig less. Superbra!


1 kommentarer

Maskrosmor

15 Mar 2011 13:44

Måste fråga ang detta med Herbalife. Har varit i kontakt lite med det innan men det är ju så dyrt (för min plånbok). Och att köpa något man inte vet på förhand att man gillar känns ju ännu dyrare.

Finns det möjlighet till smakprover?

Kommentera

Publiceras ej