Är detta ett tecken på ålderdom?

1kommentarer

Seriöst, jag tror jag börjar bli gammal..
Att jag vara mentalt äldre än många andra i samma ålder som jag är ingen nyhet. Men detta, seriöst.
Jag och en vän skulle träffas på en bar idag som vi hade bestämt i nästan en veckas tid.
Jag gick och lade mig för att vila en stund vid fem och efter det är jag helt slut!!
Var tvungen att smsa henne om att jag inte orkade komma, eftersom jag är helt slut och orkar typ inte röra mig det. Men jag är inte bara fysisk slut utan även psykiskt. Det tar på mina krafter att flytta, plus att J tvingar ut mig hela tiden att söka jobb.
Kanske är det helt enkelt att jag blivit för lat. Men jag var i alla fall grymt otaggad för att göra mig iordning och dra till en bar ikväll. Dessutom är det ju inte ens kul att sitta på en bar?
Det är ju inte ens kul dricka alkohol?
Ska man dricka kan man ju lika gärna sitta hemma med ett glas vin? Det är nice.
Enda gången det är kul ute är när det spelas goa låtar och man dansar och har kul, men det beror ju på sällskapet också.. Vet inte ens när sista gången jag dansar var.
Jag älskar att dansa!
Ok. Nu ska jag fortsätta vara lat och kolla på ännu ett avsnitt av Glee.
Otaggad tjej...


1 kommentarer

Caroline

19 Mar 2011 23:26

Hej!

Läste att du bor på Cypern! Tänkte bara fråga om hur vädret är där just nu? För på måndag åker jag och en kompis till Ayia Napa och jag kan inte riktigt få ett grepp om hur vädret är, och jag litar inte riktigt på vissa väderprognoser till 100%. Du kanske vet hur vädret är och hur vädret kommer bli under den kommande veackan? :)

Kommentera

Publiceras ej