Good morning!

1kommentarer

Jag vaknade precis nu. Ska göra mig iordning och sedan iväg och jobba igen, tråkigt.
Hade velat kliva upp tidigt, men eftersom jag gick och lade mig så sent igår så förstod jag att jag inte kunde vakna tidigt. Får bli det imorgon istället, så jag kan lägga mig vid poolen.

Kollade nämligen på en film på tvn igår kväll till klockan 4. Texas Chainsaw Massacre som är en remake av Motorsågsmassakern.
Den handlar alltså om 5 ungdommar som ska till Mexico för en konsert, men dom måste passera Texas landsbygd, på vägen plockar dom upp en flicka som är alldeles förstörd, helt apatiskt och vägrar svara på deras frågor sedan drar hon fram en pistol ur hennes kjol och skjuter sig själv. Ungdommarna stannar för att få hjälp, ringer sheriffen men  måste åka längre in i landsbygden för att möta upp honom. Då börjar konstiga saker att hända..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Äta lite och sedan till jobbet igen..

1 kommentarer

tina

26 Jun 2011 13:24

Kolla gärna in min blogg :D



och rösta gärna på min klänning jag designat för nelly :D klicka på länken nedan för att rösta !



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=VnUZrv0IQrUhbbm67JaZeyCsgWvyO40khR8MA5VRjpyAEY69fTX0#Gallery

Kommentera

Publiceras ej