Färgar håret mitt i natten!

4kommentarer

Heej!
Har precis färgat mitt hår, rödare...
Fast jag vet inte riktigt hur det blir, det ser typ lila svart ut just nu när det är blött. Men ska torka det och se.. haha.
Hoppas det blir bättre i alla fall, men tror inte jag fått ut allt ur håret. Eller.. Gör det något att vattnet inte är genomskinligt? Jag menar, det tar väl ett antal tvättar innan vattnet blir helt rent när man sköljer håret??
Aja, jag är inte så van att färga mitt hår, så jag får väl se hur det blir.
Hoppas ni har haft en bra dag. Uppdaterar mer imorgon, med resultatet av mitt hår..  :)

4 kommentarer

Linda

08 Jun 2011 21:06

oj, spännande. får hålla tummarna att du inte är lila i håret just nu då ;)



jorå, allt är bra med mig, lite uttråkad bara, haha :)

kurdisk muslimsk tjej <3

13 Jun 2011 14:49

Hoppas allt e bra med dig ! :D<3

Mamma

13 Jun 2011 15:42

Hej! Har du gått i ide eller? Vill se hur håret blev. Nattis och jag sitter här o undrar. Förresten har du kollat om du fick tillbaka på skatten? Kram mammaosyrran

Cassandra

14 Jun 2011 23:35

Supersnygg design! Ja vattnet ska gärna vara helt färglöst när du är klar, men det kommer ändå lossna lite färg i de första tvättarna sen =P

Kommentera

Publiceras ej