Äntligen!!

0kommentarer

Äntligen är det roligt att blogga igen.
Jag frågade blogg esse vad det kunde vara för fel och fick ett svar att det kan vara en massa skräpkoder i mina inlägg.
Och så var det, orkade inte göra om dom så jag raderade dom helt enkelt, därför är det ett stort gap mellan datumen från förra inlägget till detta. Men så länge bloggen är funkar så gör det inget.

Jag har börjat jobba igen, eller ja, jag har ju varit där till och från hela tiden under dessa veckor.
Men nu har vi alltså öppnat restaurangen igen och det känns skönt, det har kommit en ny cypriotisk snubbe som trodde att han var bossen. Och han tror väl det fortfarande mer eller mindre.

Nu ska jag föna håret och stryka min skjorta och sen ska jag bege mig till jobbet, börjar vid 15 men är alltid 1 timme tidigare för J börjar 14 och jag åker med honom ned.

Kommentera

Publiceras ej