Sunburned!

0kommentarer

Idag var jag ledig. Så jag passade på att spendera dagen på stranden. Först var jag där vid elva med min vän och jobbar kompis från skottland, hennes man och barn och hennes bror, som även är min arbetskamrat.

Dom var med mig tills klockan 13, då var dom tvungna att åka hem och göra sig redo för jobbet.
Min vän marta var där med sin pojkvän och lyckligtvis hyrde dom solstolar precis brevid oss utan att ens veta att det var vi.
Min kropp är ganska trött nu och jag blev otroligt bränd idag, mina lår, bröst och ansikte bränner ganska rejäl nu kan jag lova. Men det har släppt lite sen tidigare och imorgon ska det nog ha lagt sig.

Imorgon är jag dessutom ledig igen, ny vecka ny ledig dag. :D
Min kompis har också ledigt så imorgon blir det stranden igen, dock kommer jag inte ligga i solen förutom då jag är i vattnet. Nej, blir att få ligga under parasollet.

Kommentera

Publiceras ej