Helgen

0kommentarer


Hej!

Jag har gått och blivit förskyld, inte så farligt men har typ världens hosta och får ont i halsen varje gång jag hostar. Dessutom hade jag knappt någon röst när jag vaknade idag.

Jag sovde över hos syrran fredag till lördag och igår morse när vi vaknade så åkte vi till Pappa som är på ett behandlings hem rätt så många mil ifrån där vi bor. Tog lite mer än en timme att åka dit.
Så vi fick se hur han hade det och han verkade ha det rätt så bra, vi fick även godfika där.

Efter några timmar så åkte vi vidare och det blev ett stopp på Sibylla i Bjästa, det var jättegott och jag mitt meal billigare, men det är bara att tacka och ta emot.

Efter vi hade ätit vår mat åkte vi vidare hem till min Mormor som fyllde 84!
Och hon hade fått så många och fina blommor så hon sa att hon snart kunde öppna en Blomster butik.
Det spökade även där, vi stängde dörren till köket och efter några minuter for den upp igen, mormor berättade även att när min mamma och bror var där tidigare på dagen så ramlade en tavla ned från väggen och ingenting var sönder, varken spiken eller ståltråden på baksidan.
Jag gissar att det var morfar som var hemma och hälsade på.

Hur var din helg?


Det såg ut som vi var på väg till fjällen.

Kommentera

Publiceras ej