Trött!

2kommentarer


Jag är skit trött!
Vaknade så tidigt som klockan 9. Skulle ta bussen in till stan 11.20 och såklart var bussen sen med 10 minuter och jag fick stå ute och frysa arslet av mig!

Vid tolv kom jag in till stan och mötte upp Sara, lilla Colin och Syrran. Sedan gick vi till Lindex, köpte några skitsnygga trosor och nattlinnen på rean. Sedan upp till Ur&Penn så jag kunde få nytt batteri i min klocka, sedan blev det fika på Lundbergs och sedan UM.
Sista gången jag får gå dit, efteråt måste jag vända mig mot vårdcentralen för p-piller..

Sedan tog jag och Sara bussen och åkte hem till henne, och hennes små pojkar var lika vilda som vanligt och skulle pussa på mig en massa. Haha, speciellt Casper. Sötungen!<3

Usch, jag somnar snart...


2 kommentarer

Sara

13 Jan 2011 20:35

hehe, ja jag tror Casper är lite hemligt kär i dig. ;)

Sara

14 Jan 2011 00:37

hehe jamen precis ;D

Kommentera

Publiceras ej