Jag ska börja träna!

0kommentarer


Jajjemen!
Jag känner att det har gått ganska så trögt på träningsfronten det senaste åren. Förut höll jag alltid igång med gym eller promenader. Men sedan när jag kom till Cypern så har det bara liksom dött av, skitdåligt jag vet.
När jag bodde granne med ett gym så var jag ju där rätt så ofta, även fast det var svun dyrt 75 euro i månaden betalade jag.

Men nu har jag köpt lite grejer så när jag åker tillbaka till Cypern så kommer jag att vara ute och springa/jogga/gå och ska försöka ta mig till gymmet i Pegia så ofta jag kan.

Det läskiga med Cypern är bara att det finns lösa hundar som springer runt.

Men ska jag gå ned i vikt och få drömkroppen så räcker det inte bara med att äta Herbalife, nej jag måste röra på mig med.

Det här har jag köpt för att få upp motivationen:

Mp3 spelare med 2gb. Några förslag på bra tränings musik?



Träningslinne från Reebook. Från Stadium.


Grymt snygga skor från Nike. Köpta på Stadium.

Kommentera

Publiceras ej