Igår.

3kommentarer


Med tanke på förra inlägget handlar om smink så tänkte jag att detta skulle göra det också.

Igårkväll for vi ut hela familjen på Il Romanos ( Sverige godaste pizzor finns där!) och jag gjorde en liten makeup som jag faktiskt blev väldigt nöjd med.

Jag började med en vit-creme färgad skugga i ögonvrån och under ögonbrynet, sedan la jag på en ljus lila-rosa skugga över hela locket och skuggade ut med en mörk rosa-lila. Gjorde en tunn linje med kajal ovan för övre fransarna och innan för dom undre fransarna använde jag mig av en vit kajal.
Jag älskar vit kajal, man ser betydligt mycket piggare ut!
Sedan avslutade jag med min nya maskar från Max Factor, false lashes effect.




3 kommentarer

Linda

27 Jan 2011 23:06

Åh vad gott med pizza!



Jag har också börjat med vit kajal, tycker jag ser mycket piggare ut med det :)

A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

28 Jan 2011 18:39

Hejsan du :)

Jag säljer billiga bloggdesigner för endast 20-35!! :)

Intresserad kolla mer på min blogg :)



såhär kan designerna se ut:

www.abirstest.blogg.se

Sandra Nylander

28 Jan 2011 20:01

Hej Rebecca!!

Vad kul att du blev nöjd igår!

Vilken spännande blogg, kul att se hur du har det på cypern!

Jag får höra av mig om vi åker till cypern så kanske du kan tipsa om nåt bra...;)



Fina sminkningar du gjort, även om bilden kanske inte var den bästa..;)

Hoppas du får en härlig helg!!



/sandra

Kommentera

Publiceras ej