Svar på kommentar!

4kommentarer







Oj, du borde inte kritisera vad andra har på sig.
Och ja, min mage är tjock på bilden?
Och nej, min rumpa hänger inte, för den existerar knappt.
Och ja, mina ben är ganska stora. Men så går det när man har spelat fotboll, tränat karate och gymmat i stor del av sitt liv.

Visst skulle jag vilja vara lite smalare, och om du hade läst istället för att kritisera kunde du se på min meny till höger att jag håller på att gå ned i vikt med hjälp av Herbalife.
Och när det där kortet togs så vägde jag ca 5 kg mer än vad jag gör idag.

Och Tack för tipset!
Men jag gillar den där klänningen och skiter fullständigt i om någon säger att jag är ful i den.
Och vadå, då syns inte dina fel?
Är det fel att vara jag?
Jag är stolt över den jag är och hur jag ser ut och tänker inte dölja det?

Tycker du ska sluta läsa Kissie's blogg och tror att hon ser ut så och att alla måste vara retuscherade och smala som stickor för att vara vackra.
Det är inte utseendet som gör dig vacker!

Sen så är det ju roligt att du inte vågar stå för din åsikt eftersom du är anonym så jag antar att du inte är så mycket bättre själv?!


I'm proud to be me!

4 kommentarer

Carina Nordin

02 Feb 2011 00:58

Stå på dig Rebecca det var det fräckaste jag sett.

Du är både söt,vacker har en toppenfin kropp (kvinlig till 1000) Dessutom jättegullig som person.....

Personen måste vara väldigt avundsjuk...

Din personliga Herbalife Distributör

Maskrosmor

02 Feb 2011 10:57

Hmm.. jadu, jag gillar hur du ser ut på headern. Tycker du ser lagom ut. ´Gillar lagoma kurvor så man får form och ionte ser ut som en rak sticka. :)

Nathalie

02 Feb 2011 13:34

Vilken skurk lollo är :(.

Jag tycker det är en jättefin bild och att du ser bra ut på den :)

Fortsätt vara stolt över dig själv...för det är jag! :)

Denise 21 mamma till Kevin 5

03 Feb 2011 18:47

Du är skitsnygg på header-bilden!

Och shit, hade jag haft dina ben så hade jag slutat träna mina för länge sen!

Kommentera

Publiceras ej