Ny hårfärg!

3kommentarer


Jag ÄLSKAR mitt blonda hår!
Men jag älskar mitt hår mer än min hårfärg, och efter några år med blekning så känner jag att mitt hår inte är lika tjockt och fint som det var förut. Dessutom varje gång jag borstar håret så fastnar det en miljon hårstrån på borsten.

Sen är det jobbigt att man måste gå till frisören varje gång man vill bleka utväxten också, för när man gör det hemma själv blir det ofta den där guldfäriga orange:a färgen, vilket jag tycker är sjukt fult.

Så jag har bestämt när jag kommer tillbaka till cypern ska jag göra en massa olika slingor i mitt hår, med både den nuvarande färgen, sandfärgat och ljusbruna.
Det kommer nog bli hur snyggt som helst!


Några färger jag har tänkt på. 
Vilken är snyggast?







3 kommentarer

Eleni

21 Feb 2011 17:21

Gud va grymt att du flyttat till Cypern! Vill också göra något sånt, fast hade nog inte vågat.



Var gärna med och tävla om veckans blogg :)

Nina [earthangel.blogg.se]

21 Feb 2011 19:45

Hej!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en sak från fotofyndet. Har du ingen systemkamera kan du alltid ge bort den i present eller använda saken till något annat.

Det är superlätt att delta så det skulle vara grymt kul om du ville vara med i tävlingen :)!!



Läs mer om hur man gör här: http://earthangel.blogg.se/2011/february/tavling-i-sammarbete-med-fotofyndse.html



Om du inte gillar reklam & annat ursäktar jag mig, Svara inte tillbaka om du inte gillar reklam. Ha en bra dag!

Maskrosmor

22 Feb 2011 16:26

De låter riktigt spännande!

Kommentera

Publiceras ej