Klubbkvällen

0kommentarer


Igår trotsade jag min förskyldning och gav mig ut i snöovädret.
Jag mötte upp syrran utanför Makeup stores lokal och sedan började klubbkvällen. Det var fullt med folk och det fanns inte stolar åt alla. Så jag och syrran fick stå upp, men det gick ju bra ändå.

Sedan är det ju 20% rabatt på hela sortimentet när det är klubbkväll, fast jag ville först bara ha en grej. Ett jättebra mineralpuder. Som även funkar bra utomlands! :D
Syrran ville ha lite annat, så hon behövde hjälp. Och då fick vi vänta till sist innan vi fick någon hjälp..
Sen fick vi även med ett prov på "MUD MASK" som jag är sugen på att köpa, så ska testa den och se om den är bra först.

Efter det var klart så kom syrrans pojkvän och min J och hämtade oss, dom hade varit och ätit pizza. Vi var inte så värst hungriga, men ändå lite småsugna på någonting.
Så vi åkte till Tokyo Town för lite sushi. Det var kul där, trevlig personal.
Dock kan dom knappt svenska eller engelska. Men eftersom J kommer ifrån samma land så kunde han prata med dom, och han fick lite nya vänner.
Vi fick desstom 24 bitar sushi gratis! :D (Fast vi kommer betala för dom nästa gång vi kommer dit)

Några bilder från igår:





Kommentera

Publiceras ej