Helgen

1kommentarer


Hej!
Förlåt att jag varit off i helgen, men har faktiskt haft fullt upp.
Hade egentligen tänkt packa och allt, men det får jag vänta med tills imorgon eller så. Har fullt upp dom närmsta dagarna nu. Dessutom vill jag spendera tid med familjen också.

Igår åkte vi i alla fall en sväng på stan, hittade massa snyggt på H&M men köpte tyvärr inget. Sedan bar det iväg till Ö&B och Willys där det handlades mat.
Efter det drog vi vidre till IlRomanos och jag åt ännu en gång en utav världens godaste pizzor, mums!
Sen på kvällen bakade jag Ananas Paj som vi åt till Melodifestivalen, hur gott som helst den med!
Och lite senare på kvällen blev det ett glas vin och Chips+ dip.
Så det känns som jag gått upp några kilo under helgen, vilket jag säkert också gjort.

Jag har faktiskt gått upp en hel del sen jag kom till Sverige, men från och med nästa vecka är jag tillbaka på Cypern och då blir det skärpning!
Ja, det är väl så min helg har sett ut.
Vad har du gjort i helgen?



1 kommentarer

Claudia

21 Feb 2011 10:03

Vill du vara med och tävla om 3 st vanilla lip gloss?

Kommentera

Publiceras ej