Godnatt!

1kommentarer


Godnatt mina söta läsare!
Vet att det har varit dålig uppdatering på senaste tiden, men nu när J har åkt och jag åker inte förren om två veckor så kommer det bli bättre uppdatering igen.

Han ringde mig just från Budapest, där han bytte flyg och berättade att han hade varit tvungen att gå ut från byggnaden och in igen för att komma till den andra terminalen där planet väntade på honom.
Shit alltså, och jag måste åka med det skitbolaget igen om två veckor!!
Aja, får veta mer av honom imorgon, eftersom det inte hördes så bra när han ringde ifrån planet.

Imorgon måste jag kliva upp tidigt, måste beställa lite saker från internet, träna lite (snart är det ju beach 2011) dessutom måste jag ringa Sundsvall för att flytta fram/bak tiden för cell provtagning. (Vill hest slippa det, men man måste har jag hört?)


1 kommentarer

Emelie

14 Feb 2011 02:07

Åh vad jag längtar till sommaren när jag såg din header!

Kommentera

Publiceras ej