Bläää

1kommentarer


Seriöst, får man verkligen vara så här dålig?
Det borde förbjudas!

Imorgon ska jag upp i ottan.. Ja nästan så, och ringa vårdcentralen för att få tid. Förhoppningsvis så tidigt som möjligt. Ge mig morfin eller vad som helst, jag tackar och tar emot!

Det är som värst på morgonen och på kvällen.. Och innan jag ska somna ska jag inte ens snacka om!
Blää.. Vill inte vara sjuk längre...

Senast jag var såhär sjuk var typ 2008, då var det mitt i Juli i stekheta Cypern med ca 40 grader varmt ute. Det slutade med att jag knappt kunde se. Det vill jag inte uppleva en gång till!

Nu ska jag lägga mig vid J och kolla på en film och sova. (försöka i alla fall)

Hoppas att ni har förstående varför uppdateringen inte är den bästa.
När man varit sjuk i över två veckor och det blir värre och värre så försvinner liksom orken..


Här var jag då inte sjuk.. Ååååh, vill ha nektarin! Och min ring.. RIP.

1 kommentarer

Linda

03 Feb 2011 11:26

usch vad drygt att vara sjuk, hoppas verkligen de är snabba på att ge dig en tid med. (här tar det forever tyvär) Åh, nektarin, vill jag med ha nu ju. Men hoppas du kryar på dig!! Slöseri med tid att vara sjuk ju, plus att man blir så jädra slö.

Kommentera

Publiceras ej