Åker snart.

2kommentarer


Hej!
Har haft rätt mycket, därför har jag inte uppdaterat..
Gör det allra sista med packningen och det nu för ikväll åker jag ungefär klockan 17 till stan och syrran, sedan imorgon bitti åker vi till Sthlm.

Det är konstigt, när man är runt 18-19 och bor hemma så längtar man tills man flyttar hemifrån, till något eget liksom.
Och nu när jag är 23 och har bott själv (eller ja med J då) i nästan 3 år, så då när man är hemma och hälsar på så vill man stanna här resten av livet. Fast man inser ju att det inte går, dessutom blir man bara lat när man bor med familjen och mamma. haha. Men det är härligt ändå.
Fast i mitt fall så är det lite jobbigt, eftersom jag vet att det kommer ta flera månader innan vi ses igen och jag har ingen att skoja och busa med som uppskattar det lika mycket som mina småbröder..

Aja, nu måste jag forstätta!
Vi hörs!



Mammas hus!

2 kommentarer

Starfever

23 Feb 2011 14:37

frågestund på bloggen, svarar på allt :)

Eleni Fach

23 Feb 2011 15:53

De 3 finalisterna i Veckans Blogg utses i eftermiddag! Glöm inte kolla om du är en av dom. :)



Kram

Kommentera

Publiceras ej