Jag lever!

5kommentarer


Hej! Var några dagar sedan jag uppdaterade nu.
Har ju som sagt kommit hem till Sverige igen. Efter ca 12 timmar av resande (om man räknar med resan till flygplatsen i Cypern) så kom vi fram till Stockholm i onsdags eftermiddag. Min bror kom och hämtade oss och sedan spenderade vi två nätter med han och hans familj.

I fredags eftermiddag tog vi bussen norrut mot Övik och ganska så less kom vi fram kvart i nio på kvällen, där min mamma och lillebror väntade på oss.
Fick glögg och pepparkakor när vi kom hem. Mums!

Igår så vaknade jag först och kände att mitt öga var typ igen klistat, trodde jag hade gråtit i sömnen eller något och fick svårt att öppna det så jag fick ta till fingrarna. Såg sen att det var gult klet och att ögat var rött och irriterat, måste ha fått in något smuts eller något där.
Sedan så åkte vi först en sväng till min syster och hennes sambo som jag inte har träffat sedan februari, så det var roligt. Sedan åkte vi hem och bara slappade lite och på kvällen åkte vi och käkade på stans bästa pizzeria "Il Romanos".

Sedan idag hälsade vi på min kusin en sväng som var hemma under några dagar, som annars bor i närheten av Stockholm. Riktigt roligt att träffa han igen också eftesom det också var i februari senast tror jag.

Det var väl det, just ja. Jag har blivit sjuk också, kände igår att något var på gång och imorse när jag vaknade var jag alldels varm och täppt i näsan. Aja, hade inte förväntat mig något annat. Jag blir alltid sjuk när jag kommer hem.

Ja, ni ser ju hur rött mitt öga var igår!

5 kommentarer

Linda

19 Dec 2011 00:03

Oj, vad rött ditt öga var. Hoppas det är bättre nu.



Trots sjukdom och lång resetid måste det vara rätt skönt att komma "hem" med va, såhär till jul? :)

Teresa

19 Dec 2011 00:09

Ville bara meddela att Anastasia har samma symtom som du plus feber :(



Krya på dig!

Anonym

19 Dec 2011 12:22

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

Emma

19 Dec 2011 20:34

Vill du veta hur man får hem trisslotter helt gratis? :)

Spana in mitt inlägg där jag har listat tre hemsidor som skickar hem lotter i utbyte att du länkar ett ord i din blogg i vilket inlägg som helst :)

http://emzaans.blogg.se/2011/december/gratis-trisslotter-hur-awesome-ar-inte-det.html

Vem vill inte vinna storvinsten liksom? ;)

thinki.se

20 Dec 2011 19:00

Krya på dig. Hoppas det går snabbt över och att ögat bättrar sig me'.

Kommentera

Publiceras ej